Blir besviken på Sverige!

Asså Sassa igår, herregud!!! Jag skiter i vad juryn sa. Jag tyckte hon var as bra. Iofs är ju inte jag expert dårå. Men hon gjorde i alla fall som de sa och tog det lite mer piano, eller en lugnare låt. Och hon gjorde det as bra tycker jag. Dr mr president passade henne perfekt!!! Lät nästan som pink ibland, samma raspiga röst. Även om Sassas är lite mer crazy kanske :P asså jävlar.. jag fick rysningar.
Men nu läste jag tydligen att hon gick ut. förvånar mig inte alls. Eller jo det gör det fan. Jävla svenssons som sitter och röstar tror jag. Varför inte har med någon i idol som har mer orginell röst? jag menar, lyssna bara på Minnah igår.. visst, hon kan sjunga. Men så jävla tråkigt!!! Jävla schlager, jag hatar schlager!! och hon har så jävla vanlig röst. Jag är så trött på det! Ofta man söker efter nån som låter som alla andra? det finns säkert tusentals personer i sverige som kan sjunga lika bra som henne.... jag blir så trött.
Ta folk med lite mer orginell röst som typ Jay, Sassa, Linnea och Olle. Där har vi grejer! Tur att de sistnämnda två är kvar igen annars kommer jag sluta titta på skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0