Åh.



Jag VILL ha den här hårfärgen. Jag såg en tjej igår på spelningen som hade vitt vitt vitt hår, nästan mot det här gråa/silver hållet. Självklart hade hon långt hår. Asså det var så fint. Och inte slitet utan alldeles perfekt. Åh. Men om jag skulle göra mitt hår sådär skulle det dö på kuppen och trilla av. Men man kan ju alltid drömma, eller? Kanske ska snacka med Jossan på Bobbys ändå, men jag vet redan hennes svar.... det kommer vara omöjligt :P :(
Jag vet iofs att jag tycker det är as snyggt med vitt hår men sen när jag gör det på mig själv (okej jag har aldrig blivit riktigt riktigt platina.. men nästan) så tycker jag inte riktigt att det passar på mig. Fastän alla andra säger att jag passar i vilken hårfärg som helst typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0