You don't know what love is, you just do as you're told

Sorry för ap dålig uppdatering. Men vissa dagar orkar man bara inte! Middagen hos pappa igår var lika bra som alltid, så jävla gott. Rullade praktiskt taget hem.
Idag har jag strosat runt i stan, med... badabampampampaaaaa JENS! suprise eller? nä, trodde väl inte det. Vi åt sushi, gick omkring på NK och tittade på massa fina affärer. Det finaste jag såg idag (tror jag iaf) var en skit fin lampa vi såg på en liten affär, asså... så jävla fin!! skit att jag inte tog kort på den. Stor lampskärm bla, precis som jag gillar! Nåväl, efter 6 timmar i stan kände vi nog att det var tajm to go home. Jag och jens har planerat att ha en disney+julbak dag snart. Det ska bli så roligt!! Vi har även planerat att åka pulka. Jens föreslog att vi skulle göra det imorgon men jag jobbar extra då så det sket sig :( Men en annan gång snart. Pulka e ju för jävla kul!! Så jag längtar en del. Något annat jag gjorde igår var att boka frisörtid. Så på onsdag gäller det, håll tummarna för mig! Har bestämt mig för att inte köra på blondt ändå. Mitt hår pallar nog inte mer stryk. Men vad det blir får ni veta sen ;)
Lite bilder från idag:


hahahaha, Jens provade mina axelvaddar jag köpte till min kappa.

En bok jag önskar mig i julklapp/present! :)

Taxen Jens! hahahahaha

Karl Lagerfeld nallen. 11.000.. vad sägs?

hahahah en skit söt uggla på NK för ca tusenlappen! eh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0