Woho.







Igår var jag ju på brunchparty hos Jens. Han hade dukat upp så himla fint! Jag bakade cupcakes i Torsdags som jag tog med mig. De var så fina att jag knappt ville äta dem. Haha. Det var jag, Jens, Frida och Laura på partajet. 3 andra kunde inte. Vi hade det super mysigt, satt och pratade om allt möjligt. Ett stort samtalsämne var spöken! Don't ask why. Haha. Runt 17 tiden åkte Laura och Frida hem men jag stannade as usual. My second home liksom!
Jag och Jens chillade framför tv:n, lagade SKIT god mat. Eller Jens gjorde mest men ändå. Gah, så gott det blev!
På natten drack vi mer bubbel, pratade och skrattade som man bara kan göra med sin allra bästa vän. Sjukt mysigt med andra ord. Vi somnade inte förens 5 dock och vaknade runt 14.30 idag. Hahaha. Eller jag var vaken lite till och från men ville inte väcka Jens som sov så sött. Med tanke på att han hade sovit jätte lite natten innan.
Nu är jag däremot sjukt trött, som jag alltid är när jag har sovit borta (:S:S:S).. så snart ska jag nanna kudden. Imorgon ska jag vara hos pappa kl 14. Han ska ha tjejmiddag (???) .. så han har bjudit några brudar han känner (jag har bara träffat en).. vettefan va det här är för brudar. Men men, ska hjälpa pappa att laga maten och så innan de kommer vid 17. Ska bli trevligt. Sen är det final på Ensam mamma söker också imorgonkväll, gah.. spännande!! Jag säger bara en sak: EMMA VÄLJ JIMMY! åh, han e så sweeeet <3.. fast Andreas e värdig vinnare också, han verkar också bra. Men jag har en liten crush på Jimmy. hahahaha, aja.. bajs bajs.
GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0