Trött.

Idag jobbade jag som sagt extra. Det gick bra men jag höll fan inte på att komma upp ur sängen imorse säger jag bara. Helvete. Men det var bara att bita ihop och tänka på cashen ;)
E skulle spela piano senare på kulturskolan och när vi var där kom det ut en pojke med autism som hade värsta utbrottet, skrek, slogs, spottades.. ja gud vet vad. Och där satt jag och E mitt i allting och stirrade. Som tur var kom Emmas piano lärare och sa att deras lektion skulle börja, så E slapp sitta och titta på. Fan, visste inte om man skulle hjälpa till eller ej jag bara satt där som ett fån :P aja, det gick bra tillslut i alla fall.
Imorgon blir det jobb igen, dock ett längre pass. Kommer inte hem förens 19 ungefär. Men det orkar jag inte tänka på nu. Först ska jag ju soooova. Fan så skönt det ska bli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0