Today.

Idag gick jag upp kl halv 8. Det var för jävligt! Med tanke på att jag inte kunde somna igår. Fastän jag var skit trött. Nä, satt uppe här och laddade upp bilder och skit istället. Gick upp tidigt tack vare att jag skulle träffa pappa och gå till facket och disskutera mitt ena jobb som jag blev av med, på FEL sätt. Eller som tjejen på facket sa "Enligt mig är du inte ens uppsagd"... Eftersom jag varken fick ett telefon samtal eller brev hem om att jag blivit av med jobbet och varför. Något är jävligt fel alltså. Och när man ringer till företaget jag "var" anställd hos så säger de bara att de ska ringa upp hela tiden, men de gör aldrig det!!! därför tog vi med facket i det hela. Och nu jävlar ska dem sättas dit!
Jag hoppas på ersättning för de här månaderna, och som pappa sa.. helst skadestånd.
Nåväl, efter att vi var klara på facket gick vi och drack té på ett café, sen skulle pappa jobba och jag åkte till Brommaplan och handlade sushi (var faktiskt ett tag sen jag åt det nu ;)..) och sen åkte jag hem. Har städat lite lite grejer som var kvar sen partajet, annars har jag bara chillat galet. Hur skönt som helst!
I veckan ska jag och Jens på bio, på torsdag kommer syrran, Oskar och Micke. De stannar ända tills tisdag nästa vecka :) Men på fredag blir det mormors begravning. Vill inte alltså :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0