Today.

Idag har jag varit hos doktorn en snabbis, efter det käkade jag och mamma lunch i V-by. Jag köpte ett par vantar också för nu orkar jag inte gå och frysa något mer om händerna!
När vi var klara med vårt besök i V-by så åkte jag till stan och mötte upp pappa, och vi åkte gemensamt till Natalie för pappa skulle göra sin andra tatuering. Han som sa att han aldrig skulle tatuera sig. Yeah right va!
Det var kaos i trafiken som vanligt, varför lär sig aldrig SL att det snöar VARJE ÅR?! idioter!!! ÅHHH


Kommentarer
Postat av: sanna

haha häftiga pappsen! Vad vart det?

jag kan typ prommenera till natalie nu :p



Vi måste ses snart!!!

2010-11-25 @ 16:50:02
URL: http://boos.devote.se
Postat av: jossan

han gjorde arsenals gamla klubbmärke, fast bara kanonen iofs ;)

åh lyyyx duper!!

ja det måste vi verkligen, har sanna abstinens som fan nu XD!!!!

2010-11-25 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0