Söndag.

Todeels bloggish. Här är det tomt. Jessicka har sovit hos mig :D Hon är fortfarande här. Vi har haft det så roligt så roligt som alltid! Massa flum och filmtittande!
Idag är det farsdag (som ni alla vet) så jag ska över till pappa på middag. I present av mig får han en flaska whiskey och en äppelpaj som jag har bakat! Snäll är man ju va ;)
Åh när vi var på erikshjälpen igår så såg jag 4 stycken äpplet stolar, jag ville ta med mig dem hem på en gång (tänkte ha dem i mitt kök när jag flyttar hemmifrån) men de kostade 200 kr styck så nä, det fick vänta. Det fanns så mycket fint där igår! Tänkte mycket på Jens också när jag såg vissa saker. Ska ta med honom dit någon gång!
Nåväl, svammel svammel. Nu ska jag umgås med Jessicka innan hon åker hem! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0