Oj.

Inte för att vi ska vara sådana nu men jag har funderat på om detta e jag ett tag nu:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Bipol%C3%A4r_sjukdom
Jag vet inte hur man tar reda på det, jag vill absolut inte gå och prata med nån och ba "jag tror jag har det här och det här"... men ibland när jag blir riktigt arg/ledsen så känns det som om det är överdrivet, jag menar.. jag kan bli arg för minsta grej ibland. Okej jag vet, bara för att man blir det har man inte en psykisk sjukdom. Men det är mer av grejerna som stämmer in på mig. Och ibland när jag är ledsen/dreprimerad så kan det sitta i jävligt länge. Jag kan gå och vara arg på någon i flera veckor liksom. Okej, typ i alla fall. Jag känner även två som också har just den här sjukdomen. Så jag tror den är ganska vanlig, att den finns hos ganska många människor.
Fan jag ville inte att det här skulle bli ett deppigt inlägg typ, eller att jag ska framstå som as konstig och deprimerad nu. För grejen med den här sjukdomen är ju att man pendlar i humöret som fan, ena dagen är man as glad, andra är det ett helvete. Man kan vara mer glad och upprymd än ledsen. Som det står, det är olika från person till person.

Nåväl, nu orkar jag inte skriva mer :P Hade bara lite funderingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0