Oj oj.

Todelloo! Idag har jag jobbat som alla andra torsdagar. Dagen började hur bra som helst men mot slutet fick jag as ont i huvudet och hade inte alls något tålamod kvar. Och när något går dåligt för mig (eller om jag har en dålig dag så tar det verkligen inte slut).. vad händer när jag ska hjälpa E ut ur taxin? jo, jag halkar såklart!! fan livsfarligt ju. Men jag överlevde och gjorde mig inte illa (tack och lov). Så fort jag kom hem släppte huvudvärken och jag satte gång och bakade mini cupcakes. Ska ta med mig dem imorgon till Jens. Har ju glömt att berätta den lilla roliga planen han hade; nämligen att ha ett litet brunchparty! Så då erbjöd jag mig att baka någonting att ta med :)
Älskar cupcakes, de är så söta att man inte vill äta upp dem! haha.
Vi får se hur jag ska få med mig allt till Jens imorgon bara, ska köpa 3 flaskor mouserande vin också. Haha, blir nog att släpa på morsans dramaten som en riktig kärring! Men det e bra för då kan jag packa ner massa mjukiskläder (så slipper man ha en proppfull väska med sig).. jag stannar ju kvar hos Jens (as usual).. åh, vill vara där nu och mysa runt i sköna kläder! haha love it :D
Nåväl, nu ska jag garnera mina fina cupcakes och sen måla naglarna! PUSS <3



Sånna här cupcakes kan man ju också göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0