Kvällsmys.

Ikväll har jag slappat, pratat med jens i telefon i ca 3,5 timmar (så som det brukar var alltså), tittat på tv, läst bloggar, dagdrömt mig bort. Imorgon ska jag, Frida och Jens gå och se på Harry potter filmen! Det ska bli jätte spännande, även om jag inte är det största Harry potter fanet precis.
Men innan dess blir det jobb. Jens har berättat om en rolig tillställning han ska ha hemma hos sig nästa vecka också, han har pratat om det ett tag men nu har han bestämt exakt datum. Det ska bli roligt! jag berättar mer om det sen.
Här får ni två fina bilder som jag gillar himlans mycket!



Älskar allt med bilderna. Det ser så himla mysigt ut! och jag får extra lust att flytta hemmifrån. Jag själv kanske inte skulle inreda så som på bilderna men det är något fint, drömliknande med det. Sånt älskar jag.
Source: sandras blogg (niotillfem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0