Jag dör!

Herregud. Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så trött som jag är nu. Eller som jag var i morse i alla fall (känner mig mini piggare nu). Jag och Jens la oss vid 12 igår kväll (observera att jag gick upp kl 7 på morgonen då).. och inte sov jag och Jens. Nä vi låg och pratade och hade det as kul. Jag var nog så övertrött att jag kände mig pigg. Men runt 3 så sa vi att vi kan ta en liten tuppis i alla fall (vi skulle upp kl 4 igen).. jag somnade inte förens kanske halv 4 eller något, så det kändes som om klockan ringde efter bara tre minuter. Fy fan! Jag och Jens gjorde mackor och varm choklad och tog med oss. Även filtar och annat så vi skulle hålla oss varma i kön in till H&M. Det gick ganska fort att stå i kön ändå, och personal från H&M gick och bjöd på kaffe och pepparkakor. Sjukt snällt!
Jag och Jens hamnade i första gruppen (de delade in alla i kön i grupper på 30 pers) och varje grupp fick 10 minuter på sig att plocka på sig grejer innan nästa grupp släpptes in. Det va najs att vara i första gruppen! Jag hade ju ställt in mig jätte mycket på den gula klänningen, men kandidat nr 2 var den mörklila. Och det blev den istället. Den satt snyggare på mig än den gula. Även om jag ÄLSKAR den. Fan. Jag hade lite beslutsångest men nu är jag nöjd. Kom hem med t-shirten jag ville ha också + solglasögonen jag funderat på.
Bilder kommer så fort jag orkar. För just nu kan jag inte hålla ögonen öppna.
Efter H&M besöket var jag och jens helt slut, vi orkade knappt prommenera bort till bilen. Mn vi klarade det och åkte hem till mig för lunch och sen 2 timmars tupplur. SÅ JÄVLA SKÖNT!! Sen bakade vi sockerkaka som vi smaskade på.


Världens sötaste!


heheheh va ju tvungen att posera i mina köp. Men bild på tröjan kommer tomorrow.

Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0