Igår/idag.

Igår kom jens över på middag, det var mysigt! Efter det så bestämde jag mig för att följa med honom hem och så blev det. Ännu mer mysigt! haha. Sa hejdå till syrran, oskar och micke som skulle åka hem idag.
Jag och Jens vaknade vid tolv tiden idag. Och kl 14 åkte vi till verkstaden med bilen, vi drack varm choklad medan vi väntade på att bilen skulle fixas och sen så tittade vi runt på fina bilar!
Jag åkte hem runt 6, trodde aldrig jag skulle komma hem i det här ovädret men det gick fin fint!!
Så nu är jag hemma. Är hur trött som helst, trots att jag sov jätte bra hos Jens. Men såhär är det alltid. Ska nog lägga mig tidigt sen, jobbar extra imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0