Igår.

Kvällen hos Aina igår var underbar! Hade så himla roligt. Påvägen hem sedan ringde jag en fin människa, bara för att ha någon att prata med på vägen hem (jag som bor sååå långt bort från Aina, INTE).. men asså ibland på fyllan kan jag få nån sorts ångest å ba shit, nånting kommer hända ikväll. Osv osv. Och ibland bryr jag mig inte alls. Skumt det där. Men det var skönt att få prata med någon :) Och skratta ännu mer.
Jag kom hem runt halv 2 och sen låg jag och tänkte och tänkte och somnade nog inte förens 4. Det kan vara skumt, hur mycket man tänker när man har alkohol i kroppen (och annars också för den delen) Ibland tänker man inte alls iofs. Men igår, jävlar vad jag tänkte. Och jävlar vad jag kom fram till saker.
Att folk som står än väldigt nära, kanske inte är så pålitliga som man kan tro.. det finns mycket falskhet har jag märkt. Det är lite läskigt.
Nåväl, nu ska vi inte grubbla mer om det. Jag har gjort ett ganska stort val kan man säga. Så HEJDÅ!
puss och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0