Hjälp.

Jag känner att jag börjar bli få lite små ångest. Små ångest över att bli vuxen. Det innebär så mycket ansvar. Jag vet inte om jag är redo för det. Jag vill vara liten igen! åh.
Jag fyller liksom 22, 22!!!!! Det är hemskt. Vart tar livet vägen?! snart är jag 25. Jag har ingen egen lägenhet, ingen familj... jag menar, alla jag känner skaffar typ barn nu! HALLÅ?! okej, det kanske var lite och ta i men några jag känner i alla fall. Och här sitter jag, Jossan utan liv.
Jag börjar liksom få små ångest över vad jag vill göra av mitt liv, jag vet liksom inte ens själv. Okej, jag vill ta körkort till en början och jag VILL flytta hemmifrån. Gärna NU. Om jag fick bestämma själv. Men det får jag ju inte, för så enkelt är det inte.
Helvete.


Håll om mig gärna, jag behöver det verkligen just nu.


Kommentarer
Postat av: Aina

Jag kan relatera, hur ska man veta vad man vill göra såhär tidigt?

2010-11-15 @ 10:37:08
URL: http://gattaca.blogg.se/
Postat av: Filippa

Jag hade lite samma känsla för ett tag sedan, sedan fick Jens mig att öppna ögonen lite "du kan ju vänta nästan 20 år till med att skaffa barn" för jag tänkte "VAAAA!? Kommer jag ha barn om 5-6 år!???" När mamma sa "Ojsan, snart fyller du 20 år!". Blev hur rädd som helst! Men hallå, du har ju säkert Minst 15 år då tills det är bebisdax, om du ens vill ha barn. En kille kommer dyka upp huxflux - en sån pinla som du är!! ;D Nu kör vi på och är unga ett tag till va! <3

2010-11-17 @ 12:39:06
URL: http://eskapaderna.blogspot.com
Postat av: jossan

hahah 20 år till?! då e vi ju för fan 40 XD jag e 42 tom... nä, då ere nog lite svårt att skaffa barn. inte så bra iaf XD Man e skapt för det när man e ung ;) men ja, jag vill ha barn. det e det som är grejen. jag vill. nu!!!!

hahaha aaw vad söt du är!!

men visst, vi kör på å e unga lite till :D <3

2010-11-17 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0