Herregud.

Jag var så himla trött igårkväll efter bion. Jag trodde jag aldrig skulle komma hem. Jag kollade fel på när bussen skulle gå från brommaplan, så jag gick av där. Och såg att den inte skulle gå förens om en halvtimma. Och jag vägra att gå ända från brommaplan liksom. Jag hade bara en hundring på mig men jag sprang till närmaste taxi och frågade hur mycket han tog till Bekomberga. Och så sa jag att jag bara hade hundra kronor. Då sa han "Absolut, det räcker dit!".. asså jag har aldrig åkt med en snällare chaufför. Tror jag. Eller så var det bara för att jag var så trött och det var så skönt att komma hem som han kändes som en räddare i nöden. Nej men han var verkligen jätte snäll. När jag skulle gå sen så sa han "Godnatt, hoppas du kommer hem ordentligt" och la la la. Jag ba "tack tack tack" .. hahaha. Och jävlar, jag somnade med allt sminket på BUMS när jag kom hem. Okej, utom läppstiftet :P Nu känner jag mig mindre fräsch dock, men det är en annan femma. Först frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0