Hej bloggish.

Hejsvejs! Jag är hemma från jobbet. Veeeery naiz. Idag ska jag åka hem till Jens och ha det mysigt som vi alltid har. Och imorgon ska vi gå upp bajs tidigt (undra hur det kommer gå?!) för att åka in till stan och köa till Lanvin kollektionen på H&M. Hahahaha, herregud. Jag kommer dö av både trötthet och frusenhet. Men det kommer vara såå värt det. Har längtat som en dåre. Åh åh. Haha.
Bjussar på 3 bilder från i Lördags hos Aina.





1. Jag rusade från jobbet i Lördags till vällingby för att köpa gula strumpbyxor. Skulle köpa senapsgula (älskar den färgen) men i all hast så tog jag fel såklart. Kom ut med brandgula.. eller typ orangea...
2. Jag lockade håret och det blev verkligen PERFEKT. Men jag har inget medel hemma som man kan ha i så lockarna håller bättre. Så jag sprayade bara på som en dåre. Vad händer direkt när jag går utanför dörren i REGNET?! jo håret blir spikrakt så klart (nästan i alla fall).. gud vad ledsen jag var. Det var verkligen perfekt. Hahahaha, shit... ledsen över lite hår. Aja. Nu har jag köpt ett medel i alla fall så jag ska prova det idag. Herååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0