Halloween.

Oj oj oj. Jag har varit för trött för att blogga. Sorry! Halloween var underbart. Det var verkligen skit roligt. Folk kom hem till mig med grymma utklädnader och med deras bästa humör. Aa, underbart helt enkelt! :)
Jag och Jens dansade för första gången på de 5 åren vi har känt varandra. Hahahaa, det va jätte kul! Ingen utav oss gillar ju att dansa annars direkt ;)
Det enda som förstörde lite var att mina vampyr tänder jag köpt inte alls fungerade :S 300 kr åt helvete liksom. Shit vad sur jag var!! Jag gick och muttrade, skrek, kastade grejer (för kl började närma sig åtta och de ville inte fastna liksom).. Men jag var skit snygg i alla fall så skit samma ;) Hahaha.
Lite bilder från kvällen:










Kommentarer
Postat av: flufflan

fin blogg :)

kika gärna inte på min

2010-11-01 @ 14:20:34
URL: http://keellyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0