Älskar mitt hår idag.




Lockade nyss håret. Bara för att gå till jobbet. Nä, fick ett infall bara. Och såhär vill jag se ut jämt. Det är sånna här dagar då jag tänker att jag inte alls ska bleka sönder mitt hår utan faktiskt är riktigt nöjd med den färgen jag har. Förutom att den inte alls är så röd som jag vill. Bara av att locka det lite så blir det så himla mycket finare. Det är ju så, om ens hår är fint så känner man sig jävligt fin. Om håret e fult, jätte utväxt (vilket mitt hår har nu men då döljer man det med en fin basker) osv osv.. så känner man sig ful. Så är det ju bara.
Nej, nu ska jag packa resten och sen bege mig till jobbet. Idag ska jag jobba natt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0