That's how I am.

Det är ju ganska många som har LV väskan som jag har. Men när jag köpte min nya så tänkte jag att jag inte sett så många med just den väskan. Men sedan samma dag som jag köpt den så ser jag en tjej på bussen med EXAKT samma väska.. hahahaha, lustigt där. Inte för att jag är någon som bryr mig så. Jag är ingen sån som måste ha mer unika grejer och sånt och inte alls vara som alla andra eller ha samma grejer som alla andra. Jag köper det jag tycker är snyggt och sen punkt på det! Iofs är det ju kul att ha något som kanske inte hela sveriges befolkning går runt med, det håller jag med om. Men ja, ni hajar.

Kommentarer
Postat av: Jessicka

Ja vi hajar, men wierd att just en annan tjej hade en exakt likadan väska som du.. O på samma buss.. (ja hade varit en annan sak ifall det vore en h&m väska) men du fattar... Scarry :P

2010-07-08 @ 16:39:02
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0