Sunday.

Ojojoj vilken helg! gud vad roligt jag har haft. Perfekt helg att fira in semestern med :D wohoo. Jessicka, det måste vi göra om snart, lova! :)
Det är sjukt varmt ute idag, jag kommer att dö när jag ska iväg till pappa på middag om en timma. Seriöst. 30 grader i sverige är INTE kul. Inte mer än 25 grader ska det vara tycker jag. Då blir det bara äckligt. Men nog om det. Helgen har  varit underbar som sagt, kanske slänger upp lite bilder senare. Måste ta itu lite med mitt rum nu först, och sen blir det ju middag hos pappa!
Well well, stay tuned! :D
puss

Kommentarer
Postat av: Jessicka

Ja helgen har definitivt varit underbar och jag lovar vi ska göra om det snart igen <3

Och du måste slänga upp lite pics sen, lova!



Du och se till o inte dö nu i värmen.. tror jag gjorde det lite faktiskt, ena delen av mig är zombie grad 2 hahahaha :P

Puss

2010-07-04 @ 17:50:49
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0