Semester!

Jag väntar och väntar på ett sms från min kära vän Jessicka. Hon ska vara hos mig hela den här helgen och vi ska fira att vi båda har fått semester idag! :) Ska bli så underbart mysigt! Vi kommer säkert flumma ihjäl oss, glo på film, äta onyttigheter och bara vara helt enkelt. Och när helgen är över blir det inte lika dåligt för det, då ska jag träffa Jens och vi ska gå och se Eclipse! Sen ska vi börja leta tyg till min svart och vitrandiga paljett kavaj han ska sy till mig. Åh, det kommer bli wonderful! Fatta att han har kommit hem nu, och vi har inte träffats! Det känns väldigt konstigt. Okej, han kom hem igår. Men i alla fall. Några dagar till bara! Kändes väldigt wierd när vi pratade i telefon i natt också, för ovanlighetensskull. Vi har ju snackat på msn typ varenda dag när han var borta. Kändes skumt att få höra hans röst..... hahahaha.
Well well, nu ropar morsan om nåt. Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0