Jävlar.

Godmorgon peeps! jag har just gjort en väldigt stor grej (enligt mig själv).. jag har beställt körkortstillstånd! hahahha, fett vuxenpoäng på det! Ska ta syn test också. Tänkte att det är dags att ta tummen ur röven och börja iaf tänka på körkort. Även om det säkert lär dröja forever tills jag tar det. Alltid en början liksom ;) Så nu vet ni det! Vad ska man hitta på idag då? jaa.. bra fråga. Jag lär väl ruttna här i min ensamhet som vanligt. hahhaa. Egentligen skulle jag på middag hos pappa men det tar vi en annan dag. Så jag, morsan och hennes dude ska äta middag i vällingby sen. Mysigt värre.
Nåväl, nu har jag inget mer att säga! Vi hörs. Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Jessicka

Åh ska du börja ta körkort? vad kul!:D

2010-07-11 @ 13:17:22
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0