I'm dead.

Shit. Jag är helt slut. Jag har varit på farande fot sen kl halv ett idag. När jag kom hem till Jens så hade vi det super mysigt, vi gjorde en varsin cosmopolitan (eller jens gjorde), vi badade i hans mormor och morfars pool (SKIT NAJS!) och sen åt vi jätte god middag. Och nu är jag typ halvt död. Jag och Jens snackade om det mycket när vi åkte till London, att det tar lika lång tid att åka hemifrån mig till honom som det tar att flyga till London. Ungegfär i alla fall. Lite roligt sådär.
Well well, har inte så mycket roligt att säga tyvärr. Ska nog kolla på The hills och the city om avsnitteen kommit ut. Och sen sova. Hoppas ni har en underbar kväll :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0