How can I survive?

Jag åkte ju hem till Jens igår för att hämta mina piller som jag glömde där. Tror ni inte att jag åker utan mitt halsband sen i all hast? FAN. Jag har redan blivit helt fäst vid det, känner mig typ naken utan det.. hahahaha. Så, hur fan ska jag överleva? Okej, det ska nog gå bra. Jag är inte ute någonting idag utan sitter bara inne och då behöver jag ju inte direkt ha det på mig. Men skulle varit roligt att visa det för Lena, men kan ju visa bilder på det i alla fall. Hur som helst så ska jag träffa Jens imorgon (vi ska på picknick med fina och trevlia människor) så då får jag det. CANT WAIT! hahahaha


Kommentarer
Postat av: Aina

Vilka är det du ska picknicka med? Blev lite nyfiken sådär.

2010-07-08 @ 16:09:10
Postat av: Jessicka

Men såklart ;) nej men det är lugnt ifall du inte svarar på alla :) hehe det blev inget sånt idag.. haha men annat, du får läsa i mitt blogginlägg som jag ska skriva straxt.. men tack i alla fall för tacket .. haha det lät inte klokt men du fattar vad jag menar. Ha det i alla fall så trevligt på picknicken imorgon PUSS

2010-07-08 @ 16:35:11
URL: http://denvitablomman.blogg.se/
Postat av: jossan

med jens och några ifrån hans klass :)

2010-07-08 @ 23:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0