felsms.com

TACK LAURA FÖR TIPSET! Kvällens underhållning måste jag nog säga:

Till: Killpolare
Sms: Tänkte du komma och suga min kuk eller?
Svar: Kommer på momangen!

Förklaring: Skulle faktiskt skicka till min tjej men en polare fick det haha, så jäkla kul. Tur att han fattade felsmset :)

/Freddy

Till: Mamma
Sms:Vet du vad... idag förlorade jag oskulden hahaha. Knulla rockar fett!!!
Svar: Jaha men vi kanske ska prata lite om preventivmedel du och jag vännen.

Förklaring: När jag var 14 och skulle meddela min bästa vän om att jag förlorat oskulden så råkade jag av misstag skicka detta till mamma. Fy vad jag skämdes då. Idag är jag lite äldre och mognare :)

/Katrina

Till: Nära väninnan Sofia
Sms: Börjar få jätte starka känslor för dig, bara så att du vet...
Svar: Va? Är du lesbisk?

Förklaring: Fattar inte hur hon kunde tro att det där skulle till henne. Självklart är jag inte lesbisk, utan det där var menat till en kille jag börjar få starka känslor för. Vi skrattar åt det idag :)

/Lina

Till: Min lärare
Sms: Undra hur det skulle se ut om Nigeria mötte Tyskland i Vm på resultattavlan. NIG - GER  :) /Tobbe
Svar: Jag tycker inte det där var roligt. Den där attityden tycker jag att du skall ta bort för den passar inte dig.


Förklaring:  Skulle skicka ett litet lustigt meddelande till Emelie i klassen men skickade till våran lärare istället som tydligen inte såg humorn i smset.


hahahaha jag dör!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0