Bedtime soon.

Nu har Lena åkt hem! Vi hade en jätte trevlig kväll. Vi åt köttfärspaj, asså mammas e fan bäääst. OMG! Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Elsas mode. Och förhoppningsvis lägga mig i någorlunda tid idag för imorgon kommer jens runt 10-11 till mig (säger han, det lär bli typ 12-13 om jag gissar rätt) men det kan ju bli en rolig liten grej, jag lovar att uppdatera om svaret imorgon! Vi ska iaf äta god frukost, fixa i ordning poolen och fixa lite käk vi ska ha med oss till picknicken! Blir trevligt! puss alla fina <3

Kommentarer
Postat av: Jessicka

what?? Jaha hahaha då var det syrran.. haha XD

Har inte hittat på något än men snart kommer det jag lovar xD Ja jag vet jag är bra rolig jag ;)

Tack för en skit rolig stund på facebook!

Och vi hörs o ses. Ha en jätte rolig dag imorgon o hälsa Jens :)

PUSS <3 god natt o don´t let the bedbuggs bite XD

2010-07-08 @ 22:48:52
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0