And cobain can you hear the spears singing songs off station to station



Bild1: En väska som jag har tittat på väldigt länge. Älskar den så jävla mycket. Åh.. min nya älskling. hahaha.
Bild2: Äntligen!!!! halsbandet från mina drömmar! seriöst. Det är fan världens snyggaste halsband. I alla fall det snyggaste jag har sett. O-M-G!

Jag måste berätta en sjuk sak bara. Jag och Jens var inne på sturegallerian där jag tvekade och tvekade över väskan, jag sa att jag skulle komma tillbaka snart till tjejen i affären (jag visste iofs inombords att jag skulle komma tillbaka och köpa den, men i alla fall).. Jag hade sett Åsitas dödskalle örhängen på den affären. Men tänkte inte så mycket mer på det. Förens senare då jag sa till Jens: "det skulle inte förvåna mig om halsbandet finns där. Så kommer jag hem med både en ny väska och halsbandet! I would die!".. Och vi kommer tillbaka till affären, jag säger att jag vill köpa väskan. Då säger tjejen i affären att jag måste gå till deras lite större butik (me kläder och sånt, där vi var va bara en väskaffär) och betala. Och att hon packar i ordning väskan till mig så jag bara kan hämta den där hos henne sen. Jag och Jens traskar dit och i kassan.. vad ligger där då om inte halsbandet? hahahaaha jag dör. Seriöst. Jag och Jens skrattade så mycket. Jag menar, vad är oddsen ändå? Det va 400 kr billigare också än om jag hade beställt det på nätet. *Tackar och bockar*..
Jag är världens lyckligaste nu i alla fall. Som en mamma som precis har sett sitt barn ta sina första kliv, eller nåt sånt.


Kommentarer
Postat av: Jessicka

Jätte glad för din skull, nu har du både ditt halsband och din väska. Du måste haft din lyckoängel med dig när ni var ute? ;)

2010-07-07 @ 22:48:05
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0