Helgen i bilder.


Jag och Sanna började lördagskvällen hemma hos mig. Ehehehe på denna bild!

hhahaha Sanna XD

haha!! det va så mysigt att ha Sanna över :)

På hardrock café. Aina och Andreas!


Fick mer cupcakes i present! + en fin té kanna. Tack Jens och Laura!! <3

Fick en jätte fin oljeflaska av andreas, som han har gjort själv. Ja, han är glasblåsare. Så fin!

mums!

Efteråt drog vi till Dovas för några öl. Mys! Men trångt.

När kvällen började lida mot sitt slut. Typ redan vid 12, så drog jag och Jens hem till mig.

i Söndags sov vi till drygt 12.30. Vi gick upp och åt god frukost. När det började mörkna ute tände jag massa ljus i lägenheten.

Jag och Jens gjorde ett pepparkakshus. Visst blev det fint? Jag och Jens är ett good team asså ;)

Efter det drack vi mousserande vin och badade!

Jag ställde datorn på toaletten och vi tittade på Pinocchio samtidigt.

Och åt peppisar.
Senare på kvällen åt vi god middag och runt 21 tiden åkte jens hem. Och så var det med den underbara helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0