Tuesday.

Tjoho! Idag tog jag sovmorgon till runt 11.30. Så jävla skönt! Och jag drömde så sjuka drömmar, hahahaha. Men det orkar jag inte gå in på här! Ska klä på mig nu och åka iväg till pappas jobb, hänga med honom en stund. Sen ska jag möta upp Aina och vi ska kika på lite julklappar, jag ska handla de sista tror jag. Kan blir så att jag handlar någon på torsdag när lönen kommer aswell. Vi får se. Ska även köpa lite tyg som jag ska klä in översta lådan i min byrå med, där jag ska ha alla mina smycken. Blir mycket finare så. Men men, mer om det sen. Nu måste jag rusa! Puss


Bilderna jag lägger upp mestadels kommer från min inspirationsmapp på datorn. Just so you know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0