Today.

Tjohej! Idag har jag bla varit hos tandläkaren (bet av en bit av min tand påvägen till London).. det var en gammal lagning som gick sönder och min tandläkare är så sjysst så hon klämde in mig idag på dagen, eftersom jag börjat få tandvärk av skiten. Hon rengjorde tanden, det hade hamnat en del smuts där.. haha. Sen så fick jag någon gegga på som bedövar tanden, så nu har jag inte ont längre. Hon hade nämligen en annan patient som väntade så hon hade inte tid att laga tanden på mig. Men har fått en ny tid i Januari någon gång.
bla bla bla. Jag åkte och mötte upp Jens i stan sen, han skulle till sin osteopat (SNYGG E HAN).. och jag skulle gå med för att se hur det går till. Har själv så jävla dålig hållning så jag ska boka tid där någon gång. Åh, jag skrattade så mycket när han höll på med Jens.. hahahaah. Det såg så kul ut! När vi var klara där gjorde vi inte så mycket mer, jag handlade 2 par nya strumpbyxor (jätte fina, bild kommer).. sen så skulle Jens träffa sin kompis Anna så jag åkte hem :) Men det var mysigt att träffa Jens en liten stund iaf, och på lördag ses vi ju igen för då ska vi ut på hardrock café några stycken och fira mig eftersom jag fyller år på Måndag. Och på Söndag ska jag och Jens ha lite julbak hos mig, samt lite disney-mys. Trevlans. Nåväl, nu babblar jag bara, hörs!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0