Sunday.

Hej hej bloggen! Inte mycket skrivet här idag heller. Fastän jag inte har gjort mycket alls. Jag har chillat galet, kikat på lite film och käkat choklad. Bra man har det va? Även anmält mig till lite lägenheter på bostadsförmedlingens hemsida. Man får ju bara anmäla sig till 3 sen är man ju spärrad :S
Jag vill flytta nu!!!! varför ska det vara så jävla svårt för?!?!
Ohwell, jag sitter hemma hos pappa nu. Har ätit en as god middag (revbensspjäll) ah. Snart ska jag åka in mot stan på bio med några gamla klassisar. Ska bli mysigt! :)
Sen blir det hem och bums i säng, imorgon ska jag upp i ganska skaplig tid för att åka hem till Jens. Vi ska byta julklappar och på tisdag ska vi åka pulka!! så jävla kul! jag har inte åkt pulka sen jag vet inte när! jag kommer dö XD HAHAHAHA
Hörs!! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0