Right now.

Sitter på jobbet, tankarna flödar. Tänker speciellt på hur mycket som kan misstolkas via internet och sms och sånt. Så himla lätt hänt. Nåväl, Dennis kommer till oss ikväll. Så jag ska höra om vi kan övningsköra imorgon på dagen. Imorgon ska jag, mamma, Jens och Dennis äta jätte god middag hemma hos oss. På menym står bla oxfile, mums! Jag och E ska till vällingby snart och då ska jag se till å handla det sista inför imorgon. Nagellack, strumpbyxor och en kuvert väska jag har kikat på. Därför står glittret från Make up store längst ner på listan. Men fi får se, kanske inte kan hålla tassarna borta i alla fall! Haha. Åter till jobbet, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0