Oh no.



Hej jag har klippt håret. Som jag skrev igår. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Och blont blev det i alla fall, fastän jag uteslöt det i bloggen. Men jag tänkte, det skadar inte å rådfråga frisören lite. Färgen är jag jätte nöjd med men håret är ALLDELES för KORT!!!! jag får panik. Jag sa att jag ville att hon bara skulle klippa topparna. Men hon tog upp lite hår och sa "såhär mycket skulle jag helst vilja klippa av".. eftersom jag har färgat det sen jag klippte mig sist + att vi slingade det nu. Så var det lika bra att få bort det slitna. Jag som har kämpat å sparat mitt hår långt... men jag får skylla mig själv som färgar det så det blir förstört iofs. Bättre med lite kort nu då det iaf är fräscht och friskt. Och kan växa som det ska. Så knakar det säkert på och blir långt... snart hoppas jag (drömma kan man ju alltid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0