Oh la la.


När man har tråkigt, och inte har någon annan att fota så kan man ju alltid fota sig själv. Det brukar jag göra. Vilket ni  har märkt.



Jag rökte INTE cigaretten... bara så ni vet (ni som inte känner mig).. eh.. det var äckligt. Jag försökte ta korten så snabbt som möjligt. Då kan man fråga sig varför i helvete jag posear med en cigg om jag tycker det e så äckligt?
Ja, det är bara jätte fint tycker jag. I alla fall när man tittar på gamla fina bilder av folk, eleganta damer med munstycke och cigg. Åh, måste skaffa mig ett munstycke bara för att posera med ciggisar!
I alla fall, mitt hår, mina kläder och mitt rum luktade skit mycket rök efter endast en jävla cigg. Så det blev vädring sen vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0