Oh la la.

Hahaahah shit asså. kollar på Rebecca och fiona grejset på Svtplay, och de skulle vara förband till Robyn i London. Iaf, de håller på och letar efter deras hotell och jag ba "hmmm det ser ut att vara i high street kensington nånstans".. jag har varit där typ två gånger. Jag och pappa bodde där på ett hotell tidigt i år. Iaf, sen så filmar de när de går ut från deras hotell sen så är det precis samma hotell som jag och pappa bodde på! hahahaah jag dör XD
vad fan är oddsen liksom? 1. att det var just high street kensington (det va liksom inte den stora gatan de filmade där jag har gått utan någon mini gata, plus att i London ser ju typ allt likadant ut!) .. 2. det var exakt samma hotell som vi bodde på. lite komiskt sådär va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0