New years eve.



Detta blev nyårsblåsan (och blåsan jag kommer ha typ jämt i alla fall).. jag hade ju tänkt något paljettigt först, älskar att köra all in. Jag menar, det är nyår! glitter och glamour ska det va :D hahaha. Nä, men det blev denna ändå. Hittade ingen snygg paljettklänning. Jag säger bara att det är FARLIGT att gå in på asos, de har så himla snygga kläder. Speciellt klänningar. Fan, älskar klänningar. Haha.
Aja, visst är den fin? Tänkte att man kan ju köra på lite glittriga assocearer istället, och typ smink ;)

Kommentarer
Postat av: Aina

Den var ju fin hörru! Får man go big med smycken och sånt då. Men jag skulle aldrig våga köpa kläder från nätet. Man har ju ingen aning om hur de sitter på sin kropp!

2010-12-18 @ 17:52:51
URL: http://gattaca.blogg.se/
Postat av: jossan

tack!! :D

nä jag vet, jag ba chansa typ! men det va exakt rätt storlek och den satt som en smäck :D

2010-12-18 @ 18:07:09
Postat av: Frida

Å va fin klänning =). Hade jag inte redan köpt en jumpsuit hade det där varit ett alternativ =)

2010-12-18 @ 18:53:08
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/fridas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0