Lovely.

Hej! Jag har gjort en ny header igen. Hittade bilden hos Columbine och tyckte den var så himla fin och gullig. Åh, är helt kär i den så var tvungen att ha den som header! haha. Jag vet, jag byter nästan hela tiden. Men jag är en sån som tröttnar väldigt fort. När det gäller ganska mycket saker. Typ hej hårfärg! hahaha. Folk blir säkert as trötta på mig. Men jag orkar inte bry mig om det faktiskt. Man ska inte bry sig om vad folk tycker och tänker om en! Jag kör mitt eget race.
I alla fall. Idag har det varit en as jobbig dag. Jag kom inte i säng förens kl 2 i natt. Vaknade av att klockan ringde halv nio i morse och trodde att det var ett skämt. Men nej, det var det inte! Bara upp och jobba. Men dagen har gått ganska fort ändå. Och nu sitter jag här, ska måla naglarna snart i någon rolig kulör.. eller nej, det blir nog svart. Men det är ju alltid snyggt! babbel babbel. Känns som om jag inte har skrivit något här since years, och jag vill bara låta fingrarna knappa på tangenterna jätte mycket. Men samtidigt vill jag ju inte tråka ut er med skit. Haha. Imorgon ska jag ha en jäääätte lång sovmorgon, fota en del, ha födelsedags middag för Dennis som fyllde år förra helgen samt jobba en stund på kvällen (vi ska på julshow på globen).. det ska bli ganska så najs faktiskt. Åh, har massor av julfeelings! Men men, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0