JULAFTON.


Dagen började med den traditionella risgrynsgröten.

Jag gjorde Charlie lite jul fin, ehehehe.

Mamma och dennis åkte och handlade en sista minuten julklapp och jag passade på att måla lite, innan Kalle började.

Finaste julgranen!

Julbordet! Nu ska jag inte äta mat på typ en vecka...

Jultomten Dennis! Alltid lika finklädd... ehe ;)

Jag fick ett jätte paket ;O Vad det innehöll får ni se senare.

Ett jätte fint inslaget paket jag fick av mamma! Dock va det inte hon som hade slagit in det, men men.. haha

Julklappar!

I det stora paketet låg Barbaskön! :D så mysig!

Fick en rosa stickad tröja jag önskat mig. Matchade perfekt till mina rosa strumpbyxor. Tänkte vara lite julig idag men det blev den svarta klänningen (som jag ska ha på nyår) och dessa rosa strumpbyxor istället. Men vad gör det!

la la lalalala

Sedan kände jag för att vara helrosa! Så här ska jag se ut så fort det bli vår. Jag brukar inte vara den som matchar alla kläder jag har på mig men detta va så fint tycker jag! :) Jag som älskar rosa.. oh no, min rosa period börjar komma tillbaka! Inte lika skrikigt den här gången dock.
ps. älskar björne under sängen, HAHA!

Fick dessa fina koppar jag bloggade om tidigare i höst!! Mamma lurade mig att dem var slut och så köpte hon dem i smyg till mig! älskar dem!

Jag fick även de bruna byxorna jag önskade mig från Mango (ville helst ha de beiga men de såg inte kloka ut på mig, jag blev typ 10 storlekar större).. och de bruna va mycket finare kom jag fram till sen.
Lite trosor fick jag också :)
Juste.. nästan det bästa av allt: jag fick ett nytt täcke!!! så nu slipper jag frysa ihjäl om nätterna. Täcket hette "värme" så jag hoppas det ska värma mig gott.
Det har varit en UNDERBAR Julafton och jag är jätte glad över mina julklappar!
Mamma och Dennis ska bada nu med alla badgrejer Dennis fick av mig. Så jag ska nog sätta på en rulle. Senare ikväll ska jag och Jens ha vårat traditionella julaftons-telefon-dejt. Snickelisnacka om vad vi fick i julklapp och så. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0