Igår.


Jag och Jens åkte pulka igår. Eller nej, vi åkte snowracer! Det var så jävla roligt. Och när jag säger att backen e liten i första klippet så kan jag säga såhär. BACKEN VAR AS STOR OCH BRANT. Men vi åkte från mitten då. Asså det var som en skidbacke och jag är ju bajs höjdrädd och höll på att dö.


Vi gick till toppen av berget och jag trodde jag skulle dö. Man såg över hela åkersberga och vid fint väder och så sa Jens att man ser globen därifrån!

Förstod mig inte riktigt på idioterna som åkte ända från toppen! då hade jag dött. Iofs åkte jag och Jens tillsammans på snow racern och då blev det ju extra hög fart. Vi åkte från mitten och vi svischa ner! skit läskigt, men så himla kul! hahaha. Vi flög av några gånger kan jag ju säga.
Tog lite roliga filmer också, titta och njut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0