Herre.

Jag har ju blivit lite utav en idol nörd. Men hur som haver, vad som än händer ikväll så hoppas jag på Jay såklart. Jag har ju hejat på honom ända sen hans audition. Dock tycker jag att Linnea skulle stått brevid honom nu i finalen, hon var så jävla cool! då hade jag inte riktigt  brytt mig om vem som vann. Men nu gör jag det. 1. Minnah har redan blivit utröstad en gång MEN fick komma tillbaka tack vare att hon Alice ville lämna programmet. 2. Minnah har inte alls en sådan röst som jag tycker om, hennes röst är alldeles för mesig för mig. Speciellt på final låten, nej Jays version var mycket bättre! Men så är det ju, jag tycker ju oftast om mans röster, eller tjejer med jävligt cool stämma som typ Amanda Jensen. Dock gjorde Minnah "twist and shout" jävligt bra. Men låten innan hon körde ikväll, fy fan vad hon härmade Linnea på scenen! Exakt samma scenspråk, dans och crazyness. Nä, det skulle vara Linnea där!

Nåväl, skit samma vem som vinner egentligen båda två kommer ändå få skivkontrakt. MEN JAY!!!!! säger jag bara. PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0