Friday.

Anledningen till att jag inte har bloggat på tusen år (as usual) e såklart att jag har jobbade i onsdags, åkte och tatuerade mig och efter det frågade Jens om jag ville åka med hem till honom, och det ville jag såklart. Vi svängde förbi mig först och hämtade lite kläder, gav katterna mat och sen åkte vi. Vi var hemma hos honom vid tolv på natten nåt sånt. Sen låg vi och tittade på snövit. FAN vad jag somnade gott sen med min brontosaurus fot, shit alltså.
Igår låg vi framför tv:n hela dagen, lagade jätte god frukost + jätte god middag. Och vid 21 tiden ungefär åkte jag hem, Jens var snäll och skjutsade mig till tåget :)
Kom hem runt 22:30 igår och jag orkade verkligen inte blogga då, men ska fan ta mig i kragen! förutom att jag jobbar idag igen... och slutar inte förens 16 imorgon. Hhehehe. Men ändå!
Min vanliga anledning till att jag inte bloggar är iofs oftast att jag har hängt/hänger hos Jens. Haha. Men men, vi hörs! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0