Fan.

Alltså, jag har skrivit det förr men jag skriver det igen. FAN VAD JAG ÄLSKAR LONDON. Det gör ont. Jag vill inte alls vara hemma. Jag vill inte bo i sverige. Sverige tilltalar mig inte alls fanimej. Men jag har inte pengarna att bara flytta till landet jag älskar med hela min själ. Det går inte. Om jag fick bestämma så skulle jag och Jens vara gjorda av pengar. Det skulle inte finnas några bekymmer alls, och vi skulle bo i en fin gammal lägenhet i London, med högt tak och höga och stora fönster. Och vi skulle inreda det himla fint (eftersom både jag och jens typ tycker om samma grejer så skulle det inte alls vara något problem). Antingen en fin lägenhet eller en mysig liten stuga i nån närförort till London. Varför kan inte jag bli miljadär för?! plötsligt händer det säger det ju. Men fuck no, det händer ju aldrig en själv! Åh, jag vill så det skriker i hela mig. Blir ledsen nu.

Som Johnny depp sjunger i början av Sweeney Todd "But there's no place like London".. btw älskar jag början av den filmen. Inte bara därför ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0