Dör.

Shit jag är fortfarande mätt efter middagen! det var så sjukt gott. Och sällskapet var jätte trevligt, det kom 2 till och joinade. Vi hade det jätte roligt! När jag kom hem sen dog jag i soffan framför Svenska hollywood fruar. Roligt roligt, men alltså.. Agnes Nicole... jag trodde det var ett skämt!! hennes sång. OMG!!!!!!!!!!!!!! Jag kissade nästan på mig av skratt. Tom jag kan sjunga bättre! herregud.
Nåväl, nu har jag precis målat om naglarna knallrosa igen. Och jag känner att ögonlocken börjar åka neråt sagta.. men jag.vill.inte.sova!!! Av någon anledning. Fast samtidigt skulle det vara skönt.
Okej, nu babblar jag bara massa gojja. Ska gå och ta mig en pepparkaka tror jag. Hörs senare, eller imorgon.. eller aldrig mer. Vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0