Dag 7: Min bästa vän.

Jessicka:



Jessicka är den som har exakt samma humor (ja till 98% iaf), när vi är tillsammans så har vi aldrig tråkigt. Även om tråkiga saker inträffar. Det kan gå flera veckor innan vi hör av oss till varandra men vi vet liksom ändå vart vi har varann. Det är inga konstigheter när vi inte hörs på en vecka eller två. Jessicka är den personen jag berättar ALLT för. Jag tror inte jag har en enda hemlighet för henne. Henne litar jag på till 100%.
Jag och Jessicka lärde känna varandra på Kollo. Jag trodde att Jessicka var en utav kolloledarna, hahaha. Skäms fortfarande över det! stackarn. Jag tackar gud att vi träffade varandra på det kollot, utan henne skulle livet vara som ett svart hål utan färgglada klickar i. Hon är det färgglada som gör en så himla glad!

Jens:


Folk frågar om man verkligen kan hitta sin soulmate, jag har svaret på det. SJÄLVKLART kan man det. Min soulmate heter Jens Mattias Hallberg. Jag är så himla glad att jag träffade honom för han har kommit att betyda så himla mycket för mig. Våran relation till varandra går ju inte att beskriva, den är i alla fall väldigt speciell... ehehehe. Men det behöver vi inte gå in på sådär. Jens är den jag kan vara med i flera dagar utan att få tråkigt. Vi kan bli skit irriterade på varandra (inte för att det sker ofta alls) men när det väl sker så löser det sig alltid. Vi hittar alltid tillbaka till varandra (och tacka gud för det). Jens och jag är både väldigt lika och tycker om samma saker samtidigt som vi är väldigt olika också. Vilket jag tror är bra, för man kan inte vara soulmate med någon som är PRECIS som en själv. Det skulle vara himla trist också. Jag och Jens kan sitta och babbla i telefon i flera timmar, samtidigt som om vi också kan sitta helt tysta på en halvtimmas bussresa någonstans. Det är inga konstigheter, och det är inte pinsamt. Vi bara ÄR i varandras sällskap. Jag vet inte vem eller vad jag skulle vara utan honom!!

Måste sluta med att säga att jag har så himla fina vänner överhuvudtaget (ni vet vilka ni är). Älskar er över allt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0