Dag 6: Min dag.

Eftersom jag skulle ha postat det här i Måndags så skriver jag om min Måndag :)
Jag åkte ju hem till Jens, vi bytte julklappar. Jag fick för det första en fin teckning han ritat (ni ser bilden här nere).. den föreställer då som ni ser en tjej med en fin kjol på sig som Jens ska sy till mig :) Jag blev såå glad :D
Jens fick manschettknappar i form av dödskallar av mig! Från rock by sweden (laila bagges kollektion, ni vet halsbandet jag har därifrån?).. han blev super glad. Eftersom det var dem han önskade sig!
Ni kan få se lite utav dagen i bilder också:


Teckningen! Jens e ju så jävla bra på att måla. Shit

Här e vi ;) HAHAHHAAHA

Toodels Jens!

;)

E maten klar snart?? ;)

is the chicken ready?

a'hoy sailor!

hahaha! Jens och sina manschettknappar (som syns bajsdåligt I know)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0