Dag 3: Mina föräldrar

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om mina föräldrar. De skiljde sig när jag var 5, jag har för mig att jag inte riktigt brydde mig så mycket. Fast det kanske jag gjorde bara att jag inte minns så mycket av den perioden.
Pappa bor ca en kvart ifrån mig. I början var jag där varannan helg tror jag. När jag kom in i tonåren var jag där varje onsdag (för då åker mamma till Dennis).. varför just varje onsdag vet jag ej. Men sen när jag blev ännu äldre så slutade jag sova över där. Vet inte riktigt varför men så ligger det till. Hälsar självklart på pappa men just sova över gör jag inte. Han bjuder på jätte goda middagar oftast! Och jag säger då det, pappa är BÄST på att laga mat. Att han inte jobbar som kock är för mig ett under. Det är pappa som har fått mig att älska London så mycket som jag gör. När jag var yngre så sa han alltid "När du är 14/15, då tar jag med dig till London".. och han berättade så mycket om den staden, hur fantastisk den var osv. Jag tänkte att fan, det kan ju inte vara så speciellt. Men fasen vad fel jag hade. Jag är minst lika såld som pappa nu. Och tröttnar aldrig på det stället. Eftersom folk alltid frågar "Ska du dit igen????" när jag skriver att jag ska åka dit.. JA, got a problem with that? typ.
Det är alltså pappa som har bjudit med mig till London alla dessa 18 gånger, det är sinnessjukt, fatta vad mycket pengar! Därför bjöd jag honom på senaste resan som tack för allt liksom! Även om jag måste göra det 1000000 gånger om för att komma upp i de stålarna han har spenderat, men men.

Mamma då. Jag har verkligen världens bästa mamma (pappa är också världens bästa självklart).. jag kan bli hur trött som helst på henne och verkligen bara vilja fly fältet. Men egentligen är hon världens bästa och ställer alltid upp.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer förutom att jag har världens bästa föräldrar och jag älskar dem så himla mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0