Dag 1: Om mig.

Jag är fruktansvärt dålig på att beskriva mig själv, vet inte vart jag ska börja överhuvudtaget men jag ska försöka.
Det känns lite töntigt att sitta och beskriva mig själv ifall det bara är mina vänner som läser, men jag tvivlar på det.
Josefine är jag dårå (vilket ni säkert märkt vid det här laget), jag fyllde 22 år förra veckan. Och jag börjar redan få åldersnoja. Lite pinsamt att säga det kanske.
Vad mer ska jag berätta om mig själv? Jag har ett stort intresse för 50-talet, rockabilly och pinuppor. Även om det kanske inte märks sådär jätte mycket. Men jag orkar inte vara en sådan som har just en specifik stil (även om jag älskar rockabilly brudar och folk som klär sig i riktig 50-tals stil).. jag gillar för mycket olika sorters stilar för att göra det. Jag känner mig som en person en dag och som en helt annan en annan dag. Det beror helt på humöret liksom. Lite schizo är jag nog allt. Men men, 50-talet ligger väldigt varmt om hjärtat. Och jag önskar att jag var född förr, tom på 20-30-40 talet. Jag vill inte alls leva nu. Okej, jag är inte självmordsbenägen och hatar mitt liv. Jag är såklart glad att jag lever nu men det skulle vara så häftigt, jag vill verkligen vara med om det!
Jag ÄLSKAR London mer än något annat, en vacker dag ska jag bo där! Jag börjar tro att jag var engelsman i mitt förra liv. Eller jag VET det!
Ett annat stort intresse jag har är foto. Jag älskar att fotografera, leka med foton och ja. En väldigt stor passion.
Förutom den uppenbara passionen som alltid syns i bloggen: kläder, skor, väskor.. you name it.
OCH tatueringar :)
Musik får vi inte glömma, utan musik skulle jag fasiken inte överleva! Nu har jag en väldigt blandad musik smak.
Alltifrån punk, grunge, rock n' roll till irlänsk folkmusik, och all skit som spelas på radion nu för tiden.




Någon jag ÄLSKAR är Dita von teese!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0