AJENT.

Jag blir så trött på mig själv som fortsätter att titta på program som jag bara blir irriterad på. Ja, snackar givetvis om Svenska New york fruar. Nu är jag där igen och glor. Men alltså, Gunilla! suck... ni som har sett. När hon skulle på dejt med den där mannen? Hon tyckte han var en bondtölp och inte alls en gentleman, för att han inte reste sig när hon kom tillbaka från toan och skulle sätta sig. De satt på en soffa tillsammans och han satt helt på andra sidan, typ en meter ifrån. Varför ska han resa sig? jag hajar inte :S Sen så klagade hon på att han inte var en gentleman för han ställde ner glaset före henne när de drack, HAHAHAHA. Och ba: "Jag har varit på middag med kungen, jag vet hur en riktig gentleman beter sig".. asså palla XD
Ändå fortsätter jag att kolla, jag vet jag får skylla mig själv. Hon kan heller inte säga ordet "agent" .. för henne heter det "ajent".. AHH. SUCK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0