2010-12-20.

Hejsvejs! Jag är hemma en snabbis efter jobbet. Snart ska jag och mamma åka till Vällingby och kika i lite affärer. Ska prova lite kläder. Tar med mig presentkortet på H&M som jag fick av Monica. Vet precis vad jag ska köpa för det, om jag hittar det på lilla H&M i vällingby vill säga. Bild kommer i sånna fall!
När vi är klara med att strosa runt i affärer så ska vi möta upp mammas kompis och gå och äta middag. En liten kvartetskrog i Grimsta! hahaha. Men mamma har varit där tidigare och hon säger att maten är jätte god där, så det blir nog bra. Hörs ikväll! :)


En gammal favvo bild.


Kommentarer
Postat av: Karoline (Paris)

Du har sâ himla mânga och sâ himla fina inspirationsbilder! :)

2010-12-20 @ 22:01:35
URL: http://sanstitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0